Blev en shoppingrunda idag

Det var inte riktigt tänkt att hamna i den summan jag kom upp i men jag fick mycket för pengarna och då kanske det kan kompensera? Alla tre barnen fick i alla fall varsin ny vårjacka och de var apsnygga rent ut sagt! Blev grymt nöjd med dem :) Daniel fick lite mer än tjejerna i klädväg eftersom han växer ur allt så fort fortfarande.

Daniel fick:
En rolling stone t-tshirt mörkgrå och vit
En farfarströja grå
En huvtröja med dragkedja grå
Ett par mjukisbyxor ljusblå
En vårjacka marinblå
två par strumpbyxor ljus/mörkblå
mössa och vantar

Natalia och Olivia fick:
Underkläder med mimmi och strawberrry shortcake-flickan
Varsin mimmi-handväska
Klämmor
Best friends ringar med hjärtan som dinglar (så jäkla gulligt)
Moster Hanna köpte vars ett sätt med halsband,ring och klämmor till tjejerna också :)
Vars en vårjacka som var dösnygga! Går inte änns att förklara och jag orkar inte trixa med bilder och sånt skit men apcoola. Kappahl is the shit.

Själv fick jag en kinamatslunch :) Helt klart ett bra köp!
Och en mascara förresten! Varit sugen på den nya loreal lash arcitect 4d sen reklamen och nu när jag ändå var på hm så tänkte jag äääh va faan, jag slår till! Har inte provat den än och blir sjukt förbannad om den visar sig vara dålig eftersom den kostade 170kr (?) Dyrare än vad den vanliga lash arcitect är iaf och den brukar jag ha. Så sämre får den inte vara för då blir jag tosig.

Och hur mycket gick hela kalaset på? Vet inte riktigt men jag hade bara 2200kr på kontot och efter shoppingen hade jag tillräckligt för att äta kinamat med utan att behöva föra över från sparkontot. 2000kr? Helt okej
shopping. Sparkonto är förresten inte för mig, jag för över pengar varje månad dit och varje månad plockar jag ut en slant. Nu sista tiden har jag faktiskt lyckats lämna kvar pengar där men grejen liksom? Varför sätta in pengar där som man ändå vet man kommer plocka ut? Eller det är bara jag som gör så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0