Fredag redan :)

Helt otroligt vad denna veckan har gått snabbt, börjar känna lagom stressad inför vår resa till Polen. Egentligen var det ju inte meningen att vi skulle åka dit så mitt i ingenting, men R behövde fixa till sina tänder och istället för att göra pyttelite här gör han mycket där. Jag var lite skeptisk till att åka med från början, för det blir väldigt kladdigt att åka ner med tre barn till ett hus där man måste elda för att få varmvatten. Jag bor liksom i lägenhet, här finns inga problem att något varmvatten tar slut efter att jag badat mina barn. Jag är sjukt bekväm och gillar inte när något försvårar mina dagsrutiner, men mina barn saknar sin farmor jättemycket. Jag saknar min svärmor också för den delen, det är inte många som kan säga det hahaha! Och sen finns ju internet också så att jag kan göra mitt skolarbete. Vi får väl se hur det blir, ska nog kunna bli trevligt :)

Min planering kring vad vi ska ha med oss är helt jättekladdig. Jag är världssämst på att skriva läsbara listor! Helt oorganiserade. De tre första sakerna på listan har med matsäcken vi ska ha med oss att göra, följande två är filtar och sånt, nästa på listan är tillbaka till maten, sen regnkläder, sen mat, sen något annat. Och på listan har jag dessutom blandat sådant som behöver köpas med sånt som redan finns. Jag hade behövt en kurs i organiserad listskrivning. Eller iaf ett bra tips? Åh gud, min son får värsta utbrottet här för att han absolut inte får leka med datasladden.

Förresten blir det betygssamtal i psykologin på måndag och svar på andra inlämningen skulle komma idag! Sjukligt nyfiken på hur denna kursen slutar, vet inte änns om jag når upp till ett G. Fast jag borde nå upp till det. Annars skyller jag på min lärare som inte skickat tillbaka uppgifterna i tid så att jag har haft möjlighet att komplettera. Nej det kan jag inte göra, jag var lite sen också med att lämna in. Hmm.. Nervös faktiskt. Ska spendera hela helgen med att plugga in allt ännu bättre så det sitter till betygssamtalet. Ibland kan man faktiskt påverka betyget lite! Sjukt jobbigt att inte veta hur man ligger till iaf.

Nej nu ska jag ta och sätta igång lite med psykologin när jag ändå kan, Olivia tittar på playhouse disney och Natalia sitter och tränar på att skriva bokstäver. Daniel sitter i sin stol och försöker rita men det går inte så bra hehe..

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0