NY VECKA

Och det skrev vi med STORA bokstäver. Vet egentligen inte varför men det kändes bra!

I onsdags var jag på VLC och skrev in mig på tre nya kurser. Ja TRE. Jag fick beviljat en extra kurs efter lite tjat och tack vare mina goda resultat :) Det blev inte religion och naturkunskap för jag kände att det är ju så jäkla tradigt, drar ut på de kurserna till sommaren istället. Det blev engelska b och c och pedagogiskt ledarskap. Gött. Tror det blir 15 bra veckor med lagom press. Jag har två veckor i maj när Daniel ska skolas in också som kommer kräva ganska mycket energi från mig så det kändes bra att ta roliga kurser som jag känner mig ganska säker på. Nu när psykologin är slut med så känner jag att fler sådana intensiva kurser är det nog bäst att vänta med tills Daniel går på dagis för det blir väldigt tufft annars. Och psykologin skojar vi inte bort alltså. Den var sjukt intressant och väldigt givande men uppgifter var väldigt jobbiga att skriva eftersom det var så himla mycket information som skulle in på så lite plats! Jag analyserar och analyserar och ska hela tiden tycka så jäkla mycket och det är bra, men ibland borde någon tejpa igen mig!

Nej nu är det dags att väcka daniel snart för en tripp in till bibblan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0