Räkningar hit och räkningar dit

På tisdag styr vi vår bil raka vägen mot Polen! Härligt att kunna åka iväg trots att man pluggar, fördel med distansstudier! Så nu har jag spenderat en stund med att ringa runt och ordna ocr för räkningarna som ska betalas i slutet av mars eftersom vi inte är hemma igen förrän den andra april! Ska bli skönt att komma iväg lite trots att det innebär en massa mer jobb med barnen som hamnar helt utanför sina rutiner.. Men de ska få träffa sin farmor som de saknar och det får det vara värt helt enkelt. Farmor kommer bli chockad över hur mycket Daniel hunnit växa och hur mycket han har lärt sig sen de sist sågs! Han kan ju säga mamma, pappa och gå numera! Hon har ju inte sett han sen var 3 månader ungefär. En stor pojke nu ju :) Ja tjejerna med såklart men de har ju varit stora länge nu haha!

Sitter och dricker lite kaffe på balkongen och mest njuter av det otroliga vårvädret! Till och med fåglarna kvittrar så jag blir sådär löjligt glad och pigg och vill bara hitta på massa saker men jag orkar inte riktigt ändå. Allt känns liksom som ett helt projekt. Jag är bra dum när jag tänker så, men jag är ju rätt lat när det gäller att ta mig nånstans. Hade i för sig behövt ta mig in till stan och köpa en present till svärmoren, vet bara inte vad jag ska köpa? Hon behöver aldrig något och vill inte att man slösar pengar på henne men jag tycker ju om min lilla svärmor så jag vill köpa nåt fint ju! Barnen ska få pyssla ihop något fint till henne i helgen iaf och sen får vi se. Kanske köper ett album till henne och fyller med bilder på barnen och pappsen? Vi får se, jag vill ge henne något till HENNE.

Nej om man skulle ta itu med lite engelska, följer studieplanen denna kursen och inser att jag är faktiskt rätt grym ändå men det är ingen som vill höra mig skryta om min perfektion haha så jag ger mig för idag!

HEJ SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0